
Medisch secretaresse
VACATUREDETAILS
Salaris
€ 2.100 – € 2.650 per maand
Dienstverband
Parttime
Vaste baan
FUNCTIEOMSCHRIJVING
Wij zijn per direct opzoek naar een gedreven Secretaresse/ Receptionist(e)/ Telefonist(e) voor ons Paramedisch Centrum in Amstelveen. Kom jij ons team versterken in de functie van:
Secretaresse/Receptionist(e)/Telefonist(e)/ Frontoffice voor 16-24 uur per week. Dinsdag-woensdag/zaterdag.
Als Secretaresse/telefonist(e)/receptionist(e) ben je de spin in het web voor onze praktijken en tevens ons visitekaartje achter de balie en hiermee ben jij dus van essentieel belang voor ons bedrijf. Je hoofdtaak is het telefonisch/ per mail en op het Paramedisch Centrum te woord staan van onze cliënten. Je straalt energie uit en geeft de nodige informatie over ons bedrijf en plant/wijzigt en verzet afspraken voor patiënten van onze praktijk. De hieruit voortvloeiende administratie wordt ook door jou verwerkt. Je bent verantwoordelijk voor al het mail verkeer van en naar de praktijk. Je bent tevens het gezicht van de praktijk en onderdeel van het receptieteam en je ondersteunt elkaar waar nodig. De werktijden zullen in overleg met jou nader bepaald, maar zullen doorgaans binnen kantooruren vallen.
WERKZAAMHEDEN
Patiënten en leden welkom heten
Te woord staan van patiënten en leden live en aan de tel
Inbound en outbound telefoonverkeer, geven van informatie over onze praktijken.
Mail inkomend en uitgaand verwerken
In- en herplannen van afspraken
Agenda beheer therapeuten
Controleren en inboeken van patiëntgegevens.
Therapeuten team ondersteunen in administratieve processen
FUNCTIE EISEN
Diploma (directie) secretaresse MBO niveau 4 vereist!
Medische secretaresse is een pre.
Goede sociale en communicatieve vaardigheden.
Ervaring en vaardig met ICT + Microsoft office/google omgeving is vereist.
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift (ABN).
Vaardig met ICT en de digitale wereld van nu.
Woonachtig binnen een straal van max 35 km van Amstelveen.
Prè is minimaal 1 jaar ervaring als secretaresse/receptioniste/telefoniste in een praktijk voor fysiotherapie of overige praktijksetting.
Opleiding
(Medisch) secretaresse heeft de voorkeur.
Minimaal MBO niveau 4 denk- en werkniveau.
Ervaring met administratieve verwerkingen en gebruik van computer.
Persoonlijke kenmerken
Klant voorop stellen.
Positieve instelling
Respectvol naar patiënten, leden en collega’s.
Duidelijke en vriendelijke telefoonstem.
Zelfstandig kunnen werken.
Multitasker van nature
Denkt in oplossingen niet in problemen.
Groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Discretie, om kunnen gaan met vertrouwelijke (patiënt) gegevens.
Flexibele veerkrachtige houding.
WIJ BIEDEN
Een leuke dynamische functie binnen een hecht en jong team in een snel groeiend organisatie.
Marktconform salaris met groei mogelijkheden.
Goede secondaire arbeidsvoorwaarden
Ontzettend leuke werkplek!
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
Vakantiegeld
Vrijdagmiddagborrel
Reiskostenvergoeding
Budget voor professionele ontwikkeling
Ben jij diegene die wij zoeken? Stuur ons dan je motivatie + CV met foto toe.